Aslifatih Hanımlar ilk hamileligim hiç bisey bilmiyorum dün geceden beri kasıklarim belim ağrıyor şimdide kasiklardan vajina bölgeme ağrı oluyor göğüslerimde ara ara sızlıyor fikir verirseniz sevinirim 😏38.3 haftalık hamileyim
theo Aslifatih bana da oluyordu şiddetlenince acile gittim bişe çıkmadı canım vücut hazırlanıyor ilk gebeliğin dedi. Sancılar düzenli olunca , suyun ya da kanaman gelirse gel dedi
EYMENNNN Aslifatih ben 10 gün önce doğum yaptım benimde ilk gebeliğiöDi ama doğum sancısı Bi başka oluyormuş canım
elfemrhbbs Aslifatih bnmde kasıklarım karnım rahmim agrıyor karnımda nasıl sertleşiyor 😶 yokluyor yavaştan sanırım bazen yerimden kalkamıyorum sanki nefesim kesiliyor gibi. 38+3m bende yarın catı muayenm var
Dilara25 Aslifatih Son aylarda oluyo cnm onlar normal.yalancı sancın da olabilir Son zaman.doğum sancısını anlarsın zaten merak etme :) korkutmak için değil ama 🙊
Aslifatih Anladım canim dünden beri agrilarim var bide karnım sertlesiyor hep teşekkür ederim ilk gebelikte insan bilgisiz oluyor 😊
Nezahatozen Aslifatih canım karnin devamlı sertlesiyorsa ve ağrı oluyorsa pozisyon değiştirdigin halde geçmiyorsa bi acile git
Nezahatozen Aslifatih ebe olmuyor mu canim zaten herhangi bi sancin oldugunda doktorla irtibatta oluyo
Dilara25 Aslifatih ilk doğumda ben de cok korkuyodum uykularım kaçıyodu şimdi daha rahatım. kolay mı değil ama dayanılmıcak bişey de değil :) en fazla bir günlük olay biraz sabretmek lazım Rabbim kolay etsin inşallah ☺️
Aslifatih Nezahatozen doktorumu aradım şimdi gelmene gerek yok canım dedi dogum sancilarin başlamış yavaş yavaş artarsa suyun gelirse hemen gel dedi 😊