Merhaba arkadaşlar , 8+4 hamileyim doktorum muayenede bebeğin 7+6 günlük olduğunu 5 günlük küçük olduğunu söyledi ve 10 gün sonra kontrole çağırdı. Adet tarihimde Eminim ama ilk günlerimde cok az kahverengi lekelenmem olmuştu hatta bi gün gelip bi gün gelmemişti öyle bi dengesizlik olmuştu acaba ondan mıdır bu gün geriliği yaşayan var mı, paylaşabilir mi biraz tedirgin oldum açıkcası..