Evet öyle oluyor.benim ilk aylarım kışta olmuştu ama yinede öyleydim 15 haftadan sonra bir sabah aniden herşeyin çok iyi olduğunu gördüm😁o zamana kadar asla yemek yiyemeyeceğimi hep bulantılı gezeceğimi düşünüyordum.doğumdan sonra bile geçmez diyordum.ama geçiyor)