Slmmrb Merhaba arkadaşlar geçen hafta adetime 3 gün kala test yapmıştım. 10 temmuzda değerim 11.40 çıkmıştı. Dün 16 temmuzda tekrar bi kan verdim 343 çıktı. Sizce artışı nasıl, ne zaman doktora gitmeliyim? Bgn adet gecikmemin 5. Günü
annevebebek17 Canım bence normal biraz daha bekle derim genelde iki katına çıkması gerekir iki katinada çıkmış birkacgunde bir tekrarla derim kan testini😊