Merhaba, benim bir düşüğüm oldu 6 ay önce. Geçen ay da kimyasal gebelik yaşadım. Doktorum klomen ve inofolic combo ya başlattı. 5 Temmuz’da çatlama iğnesi oldum. Bugün için test yapmamı söyledi doktor ama bugün 13. gün idrar da çıkmadı kan değerim de 5.0 çıktı. Negatif dediler moralim çok bozuldu. Deneyimleri olan yazabilir mi lütfen?