Arkadaşlar 38+5 haftalık hamileyim ara ara sancılar giriyodu ilk defa nstde sancım çıktı ve ilk defa doktor alttan mua etti. Bu arada bende çatı muanesinden çok korkardım ama hiç hissetmedim rahat olun kasmayın çok kolay oluyo ☺️ Nese mua ederken iyice sancı girdi rahimde yumuşama var gayet güzel dedi açılma var mı diye sorduğumda yok yumuşama var bi kaç güne açılmaya başlar ve doğum yaparsın dedi 😱 Aranızda böle rahim yumuşamasından sonra ne kadar süreyle doğum yapan var bilgi verirseniz sevinirim heyecandan ve korkudan iyice kasılmaya başladım 😑