GuelGltkn Adsin esim ve kayinvalidem kalicak yanimda onlar yardimci olurlar tabi ikinci gün biraz daha düzeliyo mu peki kalkip yürümek flaan
Adsin GuelGltkn 2.gün daha iyi oluyorsun tabi ama ağrı tamamen kesilmiyor sürekli ağrı kesici ve antibiyotik takılıyor zaten bol yürüyüş yapman ve su içmen isteniyor
Tuaa15 Adsin hayırlı olsun canım benim se 26 sında son kontrol var sonra gün vericek doktorum anestezi veya dikiş vs şeyler hissediliyor mu iğne acıtıyor mu bahseder misim ☺️
Adsin Tuaa15 belden vurulan iğneyi hiç hissetmedim sadece bebeği çıkartırken biraz göbeğine baskı uygulandığı için bişeyler yapıldığını hissediyorsun
Adsin Zmrtbdk bende depend almıştım hiç kullanmadım hastaneden hasta külot bezi verdiler ilk gün kanamam çok oldu bugün azaldı
Zmrtbdk emine45 canım anladığım bu çok değişken.Örneğin ben özelde Doğum yapıcam.Sezaryende ameliyathaneye almıyoruz.Normal Doğumda çok yoğunluk olmadıkça alıyoruz dediler.Eşim şimdi yas tutuyor 😅
emine45 Hadi ya bnde özele gidiyorum ama sormadık daha erken diye bn çok korkuyrm eşimde girsin istiyorum spinal anestezi olursam🙁
Ezgsur emine45 genel anestesi olursan almıyorlar. Ama lokal anestezide her hastane eşini kabul ediyor☺️
Adsin Zeyzey20 çok ağrın olmuyor çnkü zaten uyuşuk bi halde oluyorsun bunu yaptıklarında uyuşman geçtiğinde kalçanı aşağı yukarı hareket ettirmeni istiyorlar his var mı diye
Tugraveannesi Adsin hissederken acı olmafı dmi ondan çok korkuyorum kuzum ya nasıl olacak ne olacak diye
Adsin Tugraveannesi ameliyat bence en kolay kısmı sonrası için kendini hazırlamaya çalış korkmana hiç gerek olmadığını anlayacaksın zaten doktorlar panik yaptığını görünce sakinleştirici vuruyorlar
Adsin Doppelherz İnan hiç acımadı öyle bi şekle sokuyorlar ki seni omuzlarından bastırıyor aşağıya doğru yük bindiriyor kısaca omuzlarına sonra iğneyi yapıyorlar ve çok kısa sürüyor zaten
Mrvt Hayırlı olsun inşallah canım. Ben şeyi merak ediyorum. Bacakların uyuşması ne kadar süre sonra geçiyor.
Adsin Mrvt sabah 8.30 da girdim ameliyata 9 da çıktım odaya alındım öğleden sonra 2 gibi uyuşma geçti yürütmek için hemşireler geliyor uyuşma geçti diyince
Zmrtbdk Adsin ben isterdim baş tarafımda dursun ve birlikte karşılayalım kızımızı ama kısmet değilmiş 😌
Tugraveannesi Adsin çok teşekkür ederim canım benim ins bir an önce atlatırım zaman az kaldı heyecan iyice arttı son 27 saat.