Haticemre21 Hulya89 bende 6 haftalıgim herşey midemi bulandırıyor şu 1 haftadır gecmeyen baş ağrım ve mide bulantısı yemek gormek istemiyorm 😩
Yigitalpinannesi Hulya89 Olabildigince icmmeye calis bu bebegin icin cok onemli bisey ve tokken icmeyi dene hep cunku acken daha cok mide bulandiriyo seni anliyabiliyorum ben 10 gundur dogum ettim ve su cok onemli inan buna sut yapan tek sey bile su
Hulya89 Benim iki haftadır böyle hiç su içmiyorum soda içiyordum ondan da tiksindim napıcam bilmiyorum 😭
Hulya89 Yigitalpinannesi valla kendimi zorlayınca kusuyorum evdeki hiç bişeyı yiyemiyorum içemiyorum dışarı çıkınca da sadece ayran içiyorum yudum yudum
defne55 Hulya89 o haftalarda çok normal canım ben günlerce su içmiyordum 12 haftadan sonra normale dönüyor merak etme daha çok yeni o yüzden
m_eva24 Kızlar biraz sabredin en ağır 8.haftam geçti bulantı ve kusmalarımla ama 10.haftaya girince azalma oldu yemek giyebiliyorum çok iyi anlayabiliyorum evde duramıyordum iş yapamıyordum hep annemlerdeydim allahtan yakın oturuyoruz annem ile
Hulya89 m_eva24 benimki hiç geçecek gibi değil bide ikiz gebelik sadece bir bardak süt ve ekmek yiyorum kahvaltılık bile yiyemiyorum 😭
Akyuz61 14 haftalığım ve bendede aynı sıkıntı var sürekli değil ama bazen ciddi anlamda su içerken bulantı mahvediyor 🤷🏻♀️
Yigitalpinannesi Hulya89 Anliyorum seni evet bu haftalarda gayet dogal gecicek az daha sabret ama su ic yemek cok onemli degil ama su bebegini koruyan tek sey bol bol zorla kussanda ic
m_eva24 Ellerimi kolları salsam bayılcak gibi oluyordum eşimde benimle birlikte kahroluyordu gerçi bulantı hapı yine kullanıyorum da 8.haftada kullansamda etki etmiyordu ve benim 6.hafta başladı
Hulya89 m_eva24 bende cok halsizlik var yemek yemediğim icin hep açım ama yiyemiyorum bide ikiz gebelik
m_eva24 Hulya89 serum alabilirsin dedi doktorum Ne serumu hastaneye gitmeye takatim yoktu ki eşim bile yanıma yaklaşamıyordu işten geldikten Sonra herşey kokuyor gibi geliyordu bana..ilaç kullanıyormusun canım
Haticemre21 Hulya89 bir sey sorabilirmiyim ikiz gebeymissiniz de bu beta degerinin ikiz gebelikle ilgisi varmi acaba yüksek cıkmasi falan
Asu20 Hulya89 ilk haftalarda normal. Ben de hıc ıcemezdım😑 sımdı 2bucuk 3lıtre ıcıyorum 29.haftafayım
m_eva24 Hulya89 kilo kaybedince mecbur kaldı doktorum çünkü günde 6 kez kusmam oluyordu.Vardır doktorunun bildiği serum önerecektir ama bi dahaki kontrolünde