Arkadaşlar merhaba, 28.haftanın içindeyim dün sol kasığıma doğru yukarıdan aşağı bir sancı girdi şiddetli adet sancısı gibiydi 10 saniye falan sürdü iki kez arka arkaya oldu sonrasında geçti bir daha olmadı.bu haftalarda böyle bir şey yaşayan oldu mu,yalancı sancılar ne zaman başlar ya da bebek döndü mü acaba 🤭