Yelizokudan Merhaba benim son adit tarihim 28 haziran reğliden sonra klomen kullandım ve çatlatma iğnesi vuruldum bugün 6. Günüm kasıklarıma ara are ağrılar giriyor belim çok ağrıyor hamilelik belirtisi için erkenmi?
Esrayusuf Yelizokudan hangi tarihte vuruldun iğnemi canım ben 13 Temmuz vuruldum kaç gündür çok az sırtım ve kasıklarım ağrıyor korkuyorumkiste döndü diye
Deletedmom2224 Yelizokudan daha çok erken şuan iğnenin etkisi 11. Gun geçiyor iğnenin etkisi en erken 14. Günde test yapabilirsiniz
Yelizokudan Esrayusuf 11 temmuzda vuruldum iğneyi binde bel ağrısı çok fazla var ama asğk ağrım arada bir çok hafif geliyor başka belirti yok henüz
Sbnm06 @Yelizokudan iğneden sonra 6. Günün mu canım..Benim bugün 13. Günüm 6 ve 7. Günler çok şiddetli kasik ve bel ağrısı oldu.Sonraki günler hafifledi şuan göğüslerim çok sis ve zaman zaman karnım ağrıyor.Ama ilacın etkisi mi yoksa tuttu ondan mı bilemiyorm beklemedeyim.
Sbnm06 @Yelizokudan aynen yapabilirim fakat o tek çizgiyi gormek beni çok üzüyor ne kadar ötelersem o kadar iyi:)
Canan_seckin Esrayusuf benimde bel ağrısı kasık ağrısı özellikle bacaklarım çok ağrıyor bugün kan testi yaptım 5 çıktı doktor negatif dedi çatlatma iğnesinin 13. Günü. Ayaklarım hiç ısınmıyor gece yatarken çorap giyiniyorum. Kist olmamıştır umarım