mucize42 gmz42 eğitim arastırmadaydı özele mi gecmiş? Valla devletteyken iki kez gittim hiç memnun kalmadım doktor değil sanki asistan gibiydi yüzüme bile bakmadı:)
fne gmz42 bende doktorumu değiştirdim berna hanıma başladım bir kere gittim daha ama gayet güleryüzlü ve ilgili davrandı. kaçıncı haftadasınız