Burcu6188 Merhaba. Bugün çatı muayenesinde canım çok acıdı. Çığlıklarım yan odadan duyuldu. Buna dayanamadıysam normal Doğuma nasıl dayanacam. Benimle aynı durumda olup normal doğum yapabilen varmı?