m_eva24 Bebişinizi bu hafta da gördünüzmü?Bayağı oluşmuşmuydu ben haftaya gidicem de merak ediyorum çok ☺️
Tazeanne0134 m_eva24 o kadar güzel bişe ki anlatamam bende tam 11 haftalıkken gitmiştim elleri ayakları falan o kadar güzel hareket ediyor ki anlatamam yani ben şimdi 12+2 haftalık hamileyim 24 temmuzda gidecem inşallah
mervekucuk m_eva24 11+1de gördüm canım hatta sata göre 11+6dediler doktor ikili test bile yaptı baya böyle herşeyi kolları ayakları fln kafası belliydi
qulsumdemirci m_eva24 bende dün gittim 10+2 ama doktorum 13 haftalıksın dedi ben şok 😱 benim tüp bebek yöntemiyle oldu ve ikizlerime hamileyim dün çocuklarımı gördüğümde çok şaşırdım çok büyümüşler hareketleri kalp atışları hepsi mükemmeldi inş rabbim herkese nasip Etsin ❣️
Niluferrmeric7 Ben dün gordum 10+4 haftadayım bu arada haftadan haftaya büyüyo daha belirginlesmeye başlamış
m_eva24 Niluferrmeric7 çok merak ediyorum ultrosanda nasıl görünecek diye.. maşallahh büyüsün büyüsün yavrucak :))
m_eva24 Tazeanne0134 evet kalp atışlarını bile duyduğumuzdaki heyecanı tahmin edebilirsiniz☺️Onların minik ellerini sevsinler ❤️
Berilsuuuu mervekucuk 13 haftalıkken de yapılır mı ikili test ben 11+4 6 Ağustos’ta gidicem ikili teste
Tazeanne0134 m_eva24 o kadar güzel ki rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ben 12+2 haftalık hamileyim aklıma geldikçe gülesim geliyor tek ben miyim böyle olan 🙈🥰
mervekucuk m_eva24 hayır benim gittiğim normal doktorum 12.haftada sevk edicem burda yapılmıyor demişti ben ilçedeyim eşimden dolayı doktorumuz izinde olduğu için rahatsızlandım başka ildeki doktora gittim o da yapılması gerek yapalım dedi yaptırdım 😊
m_eva24 mervekucuk aynen canım bende zaten yapılmasından yanayım rabbim sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza almayı nasip etsin😇sanki günler geçmiyor gibi geliyorrr bana çok yavaş gibi
Mnns1 10 haftaligiz ama dr 11 de su an dedi elini ayağını kafasını böyle burnunu çenesini falan gördük heyecanda soracağım herşeyi unuttum 🤦♀️haftayada ikili taramaya gidicez nasipse cinsiyet öğrenmeye çalışıcaz tabi kuzum gosterirse
m_eva24 Mnns1 oyyy yavrummm inşallah gösterir cinsiyetini 😊 testlerde inşallah güzel sonuç verir canımmm
Deeper Bizde 11 haftalıgız 15 haftalıkken doktora gidicez cinsiyeti söylüyorlar mı 15. Haftada kesin olarak kuzlar 🤰😁
m_eva24 Deeper sanırım erkekse daha çabuk anlıyormuş doktorlar 😂 kızlarımız geç belli ediyormuş kendilerini 😍