Merhaba, 15 haftalık hamileyim cinsiyeti belli oldu geçen hafta ama ne karnımda hareketini hissediyorum ne de göbeğim çıktı tekrar muayeneye gitmeme iki hafta var ama kendi kendime korkularım oldu ben mi çok telaş yapıyorum doktora bugün gitmelimiyim sizce?