Ozgehasan O hapı bilmiyorum folik asit dediyseniz eğer ben kullandım ilk hamile oldugumda doktorum yazdı sadece ilk 3ay kullandım sonra başka hap yazdı doktorum😊
Anne_55 Ozgehasan evet folik asit sizde iyi geldimi acaba bende kullancam ama korkuyorm bulantı yapar dedi doktorum 9 ay boyunca kullancaksn dedi
balarisii Ben kullanıyorum canım diğer demir ilaçları ben de aşırı mide bulantısı yaptığı için doktorum onu önerdi çokta iyi geldi
Anne_55 balarisii banada bir çok yararı olduğunu söyledi inşallah sizin gibi banada iyi gelir 6 haftalıkgı yemek yiyemiyorum su bile zor içiyorum
Ozgehasan Anne_55 hayır canm bende bulantı falan yapmadi bebeğin gelişimi için zaten o ama folik asitten sonraki hap kan hapi midemi agritti biraz onu da ac karna aldığım için öyle oluyor muş kişiden kişiye değişir ama tabi bulantı isi
Ozgehasan Anne_55 bu arada ben 9ay kullanmadım tüm tanıdıklarım da sadece ilk 3 ay kullandı canm acaba senin doktorun neden 9ay kullanma ni söyledi ki 💁
Desent Ben de kullandım hiçbir sıkıntı yaşamadım sadece doktorum gece yatmadan önce iç iştah açar demişti
balarisii O ilacın içerisinde demir de var ben demir için kullanıyorum ve 9 ay kullanmak gerekiyor demir için 6 aylık hamileyim diğer demir ilaçları beni çok kötü yaptı