Merhaba arkadaşlar bugün 39+1 olduk😊 fakat hiçbir Doğum belirtimiz yok sancı kasılma nişan vs.Nst ye girdik çok iyi dedi doktorumuz.Daha sonra çatı muayenesi yaptı.İlk gebeliğim ve ilk elle muayenemdi hiç korkulacak bişey yok kendinizi kasmayın benim korktuğum kadar deildi çok şükür.1 cm açılma %30 da silinme var dedi doktorum.Aranızda Benimle aynı durumda olan var mı?