Asu20 Merhabalar. Idrar yolu enfeksiyonu olan var mı? Korkulacak bir durum mu? Tahlilımde çıktı. Doktorum antibiyotik verdi. Başka önerisi olan?
Smnr321 Asu20 canım bende de var bende 25 haftalığım ama ben ilaç kullanmadım bol su içtim geçiyo böyle tavsiye ederim
Smnr321 Asu20 Ve çokta korkulacak Bi durum değil erken doğuma neden oluyo felan diyolar ama öyle değil bol su iç bikaç günde geçiyo zaten hemen