Kızlar ilk gebeliğimi öğrendiğimde 2170 civarlarındaydı haberim yoktu ev taşıdığım için ağır kaldırmıştım lekelenme oldu hemen doktora gittik doktor kese YOk görünmüyor 2 gün sonra gel beta 4000 üzerine çıkarsa kese görünmesi lazım umut var demektir düşüyor olabilir progesteron takviyesi yapcaz dedi. 2 gün sonra gittiğimde 4170 civarında çıktı kese göründü doktor sıkıntı YOk 1 hafta sonra gel bakalım daha çok küçük 4 haftalık 1 hafta sonra da görünmez kesede sadece kesenin büyüyüp büyütmediğini ve beta önemli dedi. 1 hafta sonra 10.000 üzerinde oralarda olması lazım dedi 1 hafta sonra hem kese büyümüş hem de beta 25.440 gibi çok yüksek bi rakam çıktı doktor çok güzel sıkıntı YOk bu hafta kesenin içine girer ama sıkıntı olmaz artık 2 hafta sonra gel kalbiyle bebeği birlikte görelim dedi. Betanın bu kadar yüksek çıkması böyle olan varmı ?doktor bebek kendini göstersin sonra bişi söyleriz bu konuda dedi çelişkide bıraktı beni.