Tugcecantfn bendede ayni durum olmustu 15.haftamdan falandı sanırım yanlış olmasın ben kalp krizi
Geçiriyorum falan sanıyordum o kadar şiddetli
Vuruyordu kalbim sebebi
Kansızlıkmış simdi 30.haftamdayım çok şükür ilaçlara başladığım an bitti doktorunuza söyleyin kalbinizi ferah tutun