Sidelya bebiskolikten instagram dan arkadaşımın oğlunun doğumunda dağıtmak için yaptirdim şimdide kendi kızıma yaptırıyorum kesinlikle tavsiye ederim üstelik sadece magnet değil.ayni zamanda soda açacağı ben hiç sadece magnet düşünmemiştim zaten açıkçası kokulu taştan yada keçeden filan yapılanlar bana biraz gereksiz geliyor bi müddet sonra çöpe gidiyor ama bu kullanım amaclı olduğu için daha mantıklı olduğunu düşünüyorum ben 30 tanesini 85 e yaptırdım kargo dahil ve kız çok ilgili inanılmaz tatlı modeller var bak istersen