[silindi] Ben de öyleydim sürekli ablama soruyor anneme soruyor ve inanmıyordum aldığım cevaplara :)) sonra biraz daha büyüyünce başka şeyler çıkıyor sürekli bir değişim. yok kasıldı mı yok bebek mi direniyor :) Kaygısız olmuyor kim ne derse desin ama Allaha'a sığınalım. Hayatlar Allah'ın iradesinde. Sağlıkla kavuşalım inşallah.