19 haftalık gebelik serklaj için aşırı geç değil, özel bir hastane ile anlaşıp yaptır derim ben 17.haftada 35mmken yaptırdım 38+2 haftayım dünde dikişi aldırdım doğum bekliyorum özel hastaneyle anlaşıp yaptırdım, rize şar hastanesinde osman beye 1.300 civarı bi paraya. Maddi imkanınız da el verirse bebeğinizin sağlığı için yaptırın derim. Progestan başlandı mı? Kullanıyor musnuz?