Hanımlar ben 10+5 haftalık hamileyim.. 58 kilo ile hamile kalmıştım şu an 62 kiloyum. Kafayı yicem niye bu kadar kilo aldım. Yeme alışkanlığım hiç değişmedi, iştahım açılmadı. Bu 4 kilo nereden çıktı!🤦🏻♀️ Kabız oldum, sindirim sistemim tamamen bozuldu, şişkinlik var çok fazla. Ne yapmak lazım nelere dikkat etmek lazım, yardım edin.😔