Gonul_hanm Kızlar işinize yarayan çatlak kremi kullanıpta memnun kaldığınız kremler var mıdır? Şimdiden teşekkürler 😊
Meri94 Gonul_hanm lierac kullandım. 38. Haftadayız Hiç çatlagım olmadı. Genetıkmı kremın etkısımı bılemıyorum tabı. Ama kalcamda gebe kalmadan once olan catlaklarım vardı. Onlara bile çok ıyı geldıgını gordum.
Julaymo Mustellanın çatlak önleyici kremini kullanıyorum ben ve memnunum. Şu ana kadar hiç çatlağım yok