Merhaba güzel anneler hamileligimi pazartesi idrar testi yaptırıp pozitif çıkıp ardından emin olmak icin kan testi verip beta 377 çıkarak öğrendim. Dün drya gittik cumartesi kesenin kesin görüneceğini söyledi görünmezse kan testi yapılacakmış. Daha kaç haftalık hamileyim onu da bilmiyorum. Kese ne zaman olusur bugün çarşamba. Pazartesi beta 377ydi. Cumartesiye kadar oluşur mu?eger olusmazsa diye baya stres oluyorum..