Cok teferruatli takimlar almaya gerek yok ama alt ust takim bence 10 tane ve fazlasi olmali bende iki takim hastanr cikisi almistim herkes alma gerek yok zaten hemen buyuyo dediler sonlra ablamlar yanima geldiler bebegin esyalarini hazorlamaya bunlarla olmaz sureki kusup kakadi cikacak yikayip kurutmaklami ugrasacaksin dedidler alisverise gidip aldik bir suru birsey ve bence iyo de oldu sen o alma fazla borsey doyenlero dinleme bence