LoriLori Arkadaşlar 21.haftadayım dün karnım çok serrti ,bu sabah normale döndü,neler oluyor? Yaşadıklarımızı paylaşalım 👼🏻
Ozgur94 LoriLori bende 21 haftalık hamileyim arada bemimde öyle oluyor nedeni hakkında bir fikrim yok. Sol tarafıma bıçak saplanır gibi arada ağrı giriyor onun da nedeni bağırsaklardan kaynaklı bir sorun herhalde çünkü tuvalete çıkınca geçiyor.
madl41 LoriLori 21+4 Merhaba 😃 Bizdede sabah kalkınca biraz sızlamam oluyor bide akşam yatarken bıçak gibi batıyor bişeyler Bel ağrısı da ara ara 2-3 günde bi uğruyor😊 Yarın Kızçemin yüzünü göreceğim detaylıda biraz heycanlıyım 😊
Berna3434 LoriLori bizde kızımla 22 olduk elhamdülillah 😍bizim de bazen kaşık ağrısı ve bel ağrısı oluyo 😞ama çok şükür 🙏 bugün kızımın yüzünü görcz nasip olursa dua edin bana kızlar 🙏🙏
Yoncagul 22+6 olduk yani az bir öndeyiz Alihanımla . O hep olur sırt ustu yatinca ise olması normal. Yeri dar daha yeni buyumeye kasları guçlenmeye başladıya sıkışıyor demişti ...
Aynur63 madl41 aynıyız cnm bende 21+4 ve kızım olacak😊benimde acayip bir kalça ağrım var yataktan kalkarken fln eşim kolumdan tutuyoda o şekildr kalkıyorum magnezyumda kullanıyorum ama geçmiyor birde işyerinde koltukta çok oturursam bel ağrısı başlıyor kalkıp yürüyünce geçiyor ağrısız günümüz yok maşallah😅
Ceyda51 LoriLori benim de 21. Haftada başlayan karın sertliğim oldu patlıcak gibiydim bağırsak kaynaklı oluyor soda rahatlatıyor bilginiz olsun
Ozgur94 LoriLori aslında bazen kabız bazen ishal oluyorum midem bağırsaklarım başına buyruk hareket ediyorlar 😊
Glcn16 Bizde 22+2 olduk benimde arada mide ağrım oluyor. Büyüdüklerinde için sertlik oluyordur diye tahmin ediyorum geçen haftaya göre daha sert geliyor bana ve kıpır kıpır :)
Zlmdemir LoriLori aslında biraz önce bende böyle bir post açtım kimse yazmadı.😔karnımın iki yanı agrıyor sanki biri iki eliyle sıkıltırıyormuş gibi sonrada sertleşiyor baya karnım.anlamadım ne oluyor böyle hani tek ben mi böyleyim.korkmalımıyım onu da bilmiyorum.
madl41 Zlmdemir Canım o bendede oluyor 🙄 aynı dediğin gibi bebek büyüyor ya bide her yere baskı yapıyor artık ondan galiba🤷♀️
madl41 Aynur63 aynıyız gerçekten canım 😅 Eşimde benle dalga geçiyor Minik kaplumbağam diye napıyım kalkıp oturuşumda illa destek almam lazım😅😅bende magnezyum içiyorum ama bana da pek yaramıyor 🤷♀️
Aynur63 madl41 haha kaplumbağa güzelmiş ama bebek büyüdüğü için oluyormuş vücut taşımaya çalışıyor bebişleri ünş sağlıkla gelirler🤗