Ayguns Üç gün önce günlük süt almıştım. Hepsini bitiremedim. İki gündür farklı bi rahatsızlığımdan dolayı karın ağrım vardı gaz yapar diye Süt içemedim. Bugün iyiyim. Dolaptaki o kalan günlük sütü tüketsem bişey olur mu acaba ?
Dimple34 Ayguns merhaba bakma günlük süt yazdığına ben aldım öyle 6 gün sonra felan içtim koku Yoktu çünkü birşey olmadı .. kokla birşey yoksa bakarsın duruma ama yakınsa market yenisini alman daha iyi ☺️
Tamam Ayguns açılan tüm pastörize sütlerin son kullanım tarihi 2 gün sonra doluyor.Günlük süt için daha büyük risk.Sağlıksız bakteri üretmiştir.Atın gitsin.Hamileyken gerek yok böyle aksiyonlara
espalp Ayguns ben içtim içiyorum da 🤷♀️ Günlük süt olayına da çok inanmıyorum aslında 🤷♀️ Eğer hiç sıcakta dışarda kalmadıysa içiyorum. Ama içinize sinmediyse içmeyin siz bilirsiniz🤷♀️
Ayguns AygyulSina hayır canım şişelerde satılan üzerinde günlük süt yazan sütler oluyor ya onları kasdettim
Ayguns Dimple34 henüz tarihinin geçmesine birkaç gün var ama ben aldığım gün açıp biraz içmiştim sonra sıkıca kapamıştım ağzını ve dolapta duruyordu. Bi bakayım kokusuna falan canım teşekkür ederim ☺️
Ayguns Tamam hadi ya en korktuğum şey bu tarz gıdaların tüketim şekli. İçime sinmediği için sorayım dedim iyiki sormuşum 🙈
Ayguns espalp aldığım günden beri hep dolaptaydı canım üç gün önce aldım bir tek aldığım gün içtim. İki gündür rahatsızdım ayıptır söylemesi gaz yapmasın diye içememiştim
Mervemim İçmeyin hatta sütlerin üzerinde de yazıyor açıldıktan sonra 2 gün içinde tüketilmelidir diye , açmasaydınız son kullanma tarihi geçerli olabilirdi ama suan bir önemi yok
Ayguns Mervemim içmeyeyim o zaman ya hiç riske atmaya gerek yok doğuma az kaldı bi sağlık problemi çıkarmayayım şimdi başıma. Çok teşekkür ederim 🌸