Gelmiyor gelmiyor derken çok şükür ben de doğurdum🥰 tam 40.haftasinda geldi inatçı kızım 😀 çok rahat bir hamilelik geçirdim diyebilirim başlardaki bulantıları saymazsak, son güne kadar her işimi kendim yaptım hatta cevremdekilerden sen hamilesin yavaş hareket et onu yapma bunu kaldırma vs. diye çoğu kez uyarildim😊 son günlere kadar hiç ağrım olmadı sadece bir iki kez son zamanda adet sancısı gibi ağrım oldu o da üç beş dakika bile sürmemiştir. Zaten doğuma da ağrısız sancısız nişanım suyum gelmeden gittim. O gün doğuracağimdan da hiç umudum yoktu bu yüzden doktor doğum icin yatışını yapıyoruz 4 cm açıklığın var deyince şok oldum çünkü bir hafta öncesinde hiç açıklığım yoktu. Hemen nst ye bağladılar ve sancilarima destek olsun diye serum bağladılar , zor geçirdim nstde sancilarimi ve nst süresi uzadıkça uzadı nedense 😒 Odama geçtikten sonra bir saat içinde dogumhaneye alindim zaten. Saat 10 dan 3e kadar sürdü her şey sonrasi inanılmaz mutluluktu😍😍😍 En zor zamanlar doğuma en yakın olanı diye okuyordum gerçekten öyleymiş . Ikınmayı becerebilseydim her şey daha kolay olurdu belki , ben ıkınmaktan çok bağırdım iki gün boğazım acıdı hatta🙈🙈 yine de yarım saat içinde doğurdum hiç doğuramicam galiba derken bir anda geliverdi cennet kokulum. Onu görünce bütün acılar bitti zaten bu sefer mutluluktan ağlamaya başladım 😢😢 Bambaşka bir duygu bu tarifi imkansız.🥰😍 Rabbim bütün bekleyenleri bir avazda kurtarsın ,isteyen herkese de hayırlı evlatlar nasip etsin doğumda da bunun için dua ettim.👼💞 Kolay doğumum olsun diye ne iyi gelir başkaları nasıl doğuruyor diye buradaki hikayeleri okudum sürekli ve ben de başkalarına bir faydam olur diye yazmak istedim. En başından beri başlamak istediğim yürüyüşlere 37.haftama girdiğimde başladım ve her gün bir iki saat yürüdüm, hurmanın da yararlarını okuyunca hem de çok sevdiğim için her sabah hurma yemeye başladım günde 9 veya 11 tane yemisimdir🙈 son haftamda 11 tane hurmayı suda kaynatıp suyunu içtim hurmalarını da yedim, adaçayı açılmaya iyi gelir dediler diye son haftamda her gün bir bardak adaçayı içtim ve düzenli olmasa da günde 30-40 squat yaptım. Geç kaldığımı düşünüyordum bunları yapmak için ama sonuca bakınca hiçbir şey için geç değilmiş diyorum. Herkese kolay doğumlar diliyorum iyi düşünün her şey iyi olsun gönlünüzce olsun🥰🥰😍