Hali doktorunuza soyşeyın degıstırecektır. Benım her kan ılacı folik asıtte d vıtamınınde anlayacagınız butun ılaclarda bulantı oldu içemedım. Doktorum devletın karsılamadıgı ılaclardan yazdı bana onlarla bır sıkıntım olmadı. Folik asit olarak içinde birçok vitamini bulunduran Z FOL içiyorum mesela , demir ilacı olarakta BESTİRON . Doktorunuza danısın belkı bunlar fayda eder kullanmanızda sakınca görmezse.