Dilan15ekim bende şuan 29+5 haftalık hamileyim daha öncesinde bana da şeker yüklemesi yapıldı 2 kanı verdim sonuncu kanı veremeden kusmuştum,doktoruma çıktım söyledim o da metabolizmana kana karışacağı kadar karışmıştır sen 3. Kanı da ver kussan da dedi verdim sonuçlarım iyi çıktı.Ama bir daha yaptır dese de yaptırmam herhalde.Sende bir doktorunla görüş istersen canım 😊