merhabalar.26 haftalık gebeyim. bebeğim doğum pozisyonunda.4 hafta önce rahim agzı uzunlugum 4.5 cm di şu an 3.5 cm e düştüğünü öğrendim.bu da erken doğum belirtisi olabileceğini söyledi dr um. nst de sancım çıkmadı çok şükür ama şikayetlerin devam ederse gel dedi. progestan başladı sabah akşam vajinal yolla alıyorum.şiddetli bel ağrım var. dün gece de 1 saat boyunca ani kesik kesik sızılar giriyordu mesaneme sanki. idrar yolu enfeksiyonum yok ona baktırdım. ama sebebini anlamadım. bu hissettiğim şey sancı mı değil mi bilemiyorum. tecrübeli hamişler varsa yardımcı olun lütfen 😔