Aturkk bana dwmisti doktor haatta 100e 100 kesin erkek demisti.bense inanmamistim😂😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣hatta gosdermisdi bile.ama ben erkendir demisdim.bana bakarsin erkek olucak dedi.yavrum sagolsun 25 e kadar gosdermedu kendini annesine😀detaylida gorduk🤗ay erkekdi😆pipisi pipsi😁😁26da kesinlesti.4 -5 haftadan bir gidiyorum ultrasiona ben gosderdiyinden buraya oglum hep bacak arasini gosderuyo 🤭🤭🤭🤭🤭pipisini.o haftalarda yanlislik ola biliyor.ama erkek bebeklerin 70 faizi dogru cikiyor deyismiyor.