Kızlar merhaba dün post açmıştım bebeğin hareketlerini hissedemiyorum diye acile gittim ve doktor suyumun ve bebeğin kilosunun çok fazla olduğunu şeker olabileceğini şeker varsa acil doğum kararı verileceğini söyledi sabah açlık şekerime baktırdım sınırın üzerinde çıktı 38+4 haftalık gebeyim başına böyle bişey gelen varmı çok korkuyorum bu zamana kadar anlaşılmadı bi anda böyle bişey olması beni çok strese soktu