Merhaba kızlar 27+5 haftalığım geçen gün sağlık Ocagına gittiğimde kan aldılar sonucunda kan değerim 11.4 çıktı düşük dedi ordaki doktor Demir ilacı kullanmıyomusun dedi ama ben 4 5 aydır kullanıyorum doktor randevum 10 gün sonra söylicem doktorumada.Kansızlığı olanlar neler tüketiyosunuz bu arada 😊