Mirc Kizlar 39+3 um dun doktora gittim hic bir belirti sanci yoktu herzamanki gbi carsamba tekrar gel dedi bende hastane cok uzak persembe geliyim dedim acaba suni sanci icin flanmi cagirdi ki devlete gidiyorum ilk kez su gun gel dedi
Miraylina Mirc bende 39+2 yim canım dün gittim sancı yirmilerde çıktı bana da Pazartesi gel dedi son günler olduğu için çağırmıştır seni de