Kezu17 evet canım gerekli ben yapmamıştım ve uykusunda sürekli sıçrayıp kendini uyandırırdı sonra 3. Bitene kadar yaptım. Bebekler kendini daha güvende hissediyor sarınca ama ben sadece kollarını sardım ayakları serbetstti kuzenim kızını sarıyor hemde tülbentle ayaklarını da bağlıyor kollarını da sıkıca bağlıyor çocuk perişan oluyor söylesen de anlamıyor