17+4haftalık olduk ama göbeğim sanki 6aylık gibi çıktı ikinci bebeğim ilkinde 5aylıktan sonra net belli olmuştu anlamadım 16haftalıkken hareketlerini çok net hissediyodum ama bu hafta neredeyse hiç hissetmedim baya endişeleniyorum bel ve sort ağrılarımda bu hafta çok var ama normal olarak görüyorum rahim genişliyo sonuçta