Mnns1 anapanda12 güzel bahane 😁🤣 eşim evlendiğimiz günden beri hatta nısanlıyken bile o konuda aşırı rahat 😁 bağlarımız inanılmaz güçlü 😁 ama bende tık yok. Zaten gaz çıkaramama sorunum var, bide utanırım, bide yapıyım mı diyorum. Hayır diyo yakıştıramıyo bi kıza 😁ama bu sayede sessiz işimi halletmeyi ögrendim, bu konuda ustayım 🤣🤣
bence esprilerine falan takılma, bi kızdan duymak onlara göre tuhaf olduğu için dile getirmeden duramıyorlar 🤣 bende eşimle çok dalga geçerim espri yaparım. Hareketlerime bile katıla katıla güler 🤣🤣 hatta yaptığında bugün ne yediğini tahmin etmeye çalışırım 🤣🤣🤣🤣🤣