Ozgur94 21 haftalığım. Hareketleri hissetmeyince bir parça çikolata yedim.Çıkıcak içeriden nerdeyse😍😍
Duuyguum Ozgur94 benimde hiç hareketlerini hissedemedim dün çikolata deneyeyim bakalım dedim baloncuklar mı patlamadı kaymalar mı olmadı neler neler şaşırdım valla 😄
Zeynepzeze Ozgur94 Evet 😂 Anne sütüyle idare etsinler artık 😊 Hayırlısıyla kucağımıza alalım inşaALLAH
Twin_mother2 Kızlar vişne suyu da coşturuyor bebişleri bende ultrasondan yarım saat önce içiyorum Dr kıpır kıpır diyo
Hilahila Benimki ne yersem oynuyor. Bazen bir tekme yiyorum nerden geldiğini şaşırıyorum sanki ayağı çıkıcak karnından. Uçan tekme atıyor anasına şimdiden 😂😂 21.haftamdayım ben de
Ozgur94 Hilahila sen şanslısın o zaman😊benimki çikolataya ya da magnezyum ilacım var şekerli ona veriyor bu kadar şiddetli tepki