Sabah kasığımda ağrıyla uyandım Pazar gecesi ebe parmak ucu kadar açıklığım olduğunu söyledi nst de 60a kadar düzensiz sancılarım çıkmış ama sadece belimde şiddetli bi ağrı hissettim. O günden beri ara ara şiddetli bel ağrılarım ve kasık ağrım var karnımı sıkıntı basıyo gibi oluyo. Bugün de sabah giyinirken çok az su geldiğini fark ettim. Doğumun habercisi olabilir mi?