Gamzeugur23 benim arkadaşım da bu doktora gidiyordu ikili testi yüksek çıkmış down sendromlu bu çocuk al al diye bir tepki vermiş kadına ben bakamam falan demiş , egepol e gitmeni öneririm Bülent bey , onur bey ,ihsan ve Cem bey hakkında ki yorumlar gayet olumlu bende onur beye gidiyorum