Merhaba btcg degerım iki gün arayla yaptık 11.70 13.45 15.70 ve en sonda 17.71 adetıme daha 10 gün var ara ara kanamalarım oluyor sızce yükselme okurum yoksa kimyasal gebelık mı lütfen bılgı verın daha 3 aylık evlıyım bılmıyorum böyle durumları ablalarım ?? Bılen varsa cevap verebilir mi