Merhaba kizlar bende dogurdum sukur 40.2 haftaliken suan kucagimda emiyor 🤭 hic gelmiyecek sandim neyse ama ben kendi dogum hikayemi yazmiyacam cunku cok ama cok kotuydu annelerimiz etkilenmesin en son acil sezaryana alindim dua isten herkeze ettim rabbim yar ve yardimciniz olsun insallah cok guzel dogun yaparsiniz insallah burdayken acaba bu gunler biterde bende hikayemi yazacakmiyim dedim sukur bitti melegim kucagimda ama yazmak nasip degilmis