Kucukannee Hanımlar, 30+6 dayiz ve bebegin tekmelerini yatinca karnimin sag ve sol yan tarafinda hissediyorum. Acaba hangi pozisyonda olduğunu nasil anlayabiliriz yani acaba kafasi asagida mi yukarıda mi? Surekli yer degistiriyor sanirim bücür 😄😄
Biryabanci1 Kucukannee bende 22 haftalığım bebeğim hareketli ama secde halindeymiş çok şaşırmıştım secde halinde nasıl hareket ediyo diye😅 Sanırım bunu anlayamıcaz 😂