Sasah1441 Maryhoney biz cuma geliyoruz inşallah canım 38+3 oluyoruz makat geliş ve iri bebek sezeryan da beklemiyor lar o kadar
Slcndereli Maryhoney hayır demediler benimki haftasına göre normalmış dediler ama seninki maşallah allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ben 1agustosda doğuma giricem