DiplomaliEvHanimi senaural123 canim o zaman dun bugun yarin degerlendirmelisiniz. Sonra 14gun birak test yapmayi 14gun gecince dollendiyse cikar kanda
19401940 Bende ovulasın testi ile hamile kaldım canım . 2 çizgisinde tam koyu olduğu gün yumurtlama günü sanırım pazartesi olmustu , yumurtama. Ve çatlama günü nü değerlendir 17 gün sonra gebelik testi yap umarım tutar
senaural123 19401940 https://i.resimyukle.xyz/4y7KSC.png şimdi yaptim baya siliklesmis demek dün çatladi bugun iliskiye girmeye gerek varmi
19401940 senaural123 yumurtalama ,çatlama ve çatlamanın ertesi gününü değerlendiriyorsun canım 3gün toplamda