Mece merhaba canım adetin 14.gunudur yani adetin başladığı günden sayarsin 14.gun yumurtlama derler ama herkeste aynı değildir bunun içinde en iyi ovulasyon testi kullanman. Ovulasyon testini de adetin bitince yapmaya başlıyorsun saat 12-4 arasında hiç sıvı almamaya çalış daha doğru gösteriyor yumurtlama günün geldiğinde testte hem c hemde t çizgi çok koyu oluyor o gün yumurtlama deniliyor ve gün aşırı değerlendirme yada 4 gün üst üste değerlendirme olcak mesela 14. Gün iki koyu çizgi gördün ertesi gün tekrar yaptığında t çizgisi silikse çatlama olmuş oluyor yani yumurtlamada catlamada çok önemli değerlendirilmesi gerek