Denniz Bayanlar merhaba 4lü test yaptırdınızmı dün kontorole gittim 2li testim güzel çıkmıştı 4lü testi yaptırmak istemiyordum doktor yapalım dedi bugün gitcem sonuç 2 gün sonra cikar dedi yaptırdınız mı? Çok sıkıntı yaptım kendime kötü bişey duycam diye 🙄
madl41 Denniz yaptırdım 2 li ve 4 lü zaten 2 li güzelse 4 lü de güzel oluyor . Ben doktora dedim benim yavrum ve ben onu ne olursa olsun doğurcam diye doktorda isterseniz yapalım yada yapmayalım size kalmış dedi biz yaptırdık 😊 benim sonuç aynıydı gerçi en güzeli detaylı ultrason herşey orda çıkıyor ..