Bahar33 ben dün gittim testimi göstermeye ağrım vardı acile git görün dedi gittim bebeğe falan bakmadılar kan idrar tahlili yapıp 2 serum taktılar tamam taburcu olabilirsin dedi bebeğin durumunu nasıl ben nerden bileyim dedim oda kadın Doğuma sıra al git dedi orda baktır sabahı sabah yaptım doktora gittim baktı bebeğin gayet iyi dedi ilaca başlattı